Telefonos ügyfélszolgálatunk H-P 9.00-15.00 között elérhető: +36305135371. Kérjük, lehetőség szerint emailben keressen: vargagyogysarok@gmail.hu
Minden levélre válaszolunk.
Az életkor előrehaladásával számítani kell arra, hogy az egészségünk már nem a régi. Néhány kiváló minőségű gyógyászati segédeszköz nagy segítséget nyújthat abban, hogy funkciójával könnyebbé tegye életét vagy a fájdalmakat minimálisra redukálja, vagy teljes mértékben megszüntetve, teljes életet élhessen.
A webáruházunkban minden fontos eszközt, kiegészítőt, valamint egyéb, gyógyulást segítő terméket megtalálhat, amiknek a rendszeres használatával jelentős mértékű életminőség javulás érhető el. A különböző erősségű fájdalmakkal járó tünetek, például a sarok-, a láb-, a derék-, vagy hátfájdalom kezelésére, megelőzésére szolgáló gyógyászati segédeszközök is rendelkezésre állnak. Nem számít, hogy talpbetét, sarokcsésze, bütyökkorrigáló vagy visszérkezelésre specializált gyógyharisnya beszerzését tűzte napirendre, az online felületünkön keresztül mindegyik terméket meg tudja vásárolni.
Az egészségi állapotra a balesetek, valamint a kisebb-nagyobb traumával járó események is negatív hatást gyakorolnak, amiknek a következtében szükség adódhat a rehabilitációs eszközök, például járókeret, járóbot, mankó használatára, amik szintén megtalálhatók a gyógyászati segédeszköz kínálatunkban. Végül, de nem utolsó sorban, az ortopédiai termékek, a diagnosztikai készülékek – vérnyomásmérők, vércukormérők, hőmérők, tesztcsíkok-, valamint a speciális baba-mama eszközök is megvásárolhatók nálunk.
Gyakran Ismételt Kérdések:
1. Miért nem kaptam visszaigazoló e-mailt a regisztrációmról?
Két eset lehetséges ilyenkor:
1.El lett írva az e-mail cím. Így a meg adott rossz e-mail címre próbálja a rendszerünk továbbítani a visszaigazolást.
2. Levelező rendszere levélszemét vagy SPAM-ként kezeli az általunk küldött e-mailt. Amennyiben nem kapja meg a visszaigazoló e-mailt a regisztrációról, kérjük, ellenőrizze a levelezőrendszere levélszemét mappáját is (SPAM).
2. Miért nem kaptam visszaigazoló e-mailt a rendelésemről?
Minden esetben, ha nem kap visszaigazolást a leadott megrendelésről érdemes felhívnia munkatársunkat a +36 305135371 telefonszámon, hogy megbizonyosodjanak róla, hogy beérkezett-e hozzánk.
Három eset lehetséges ilyenkor:
1. El lett írva a megrendelésben az e-mail cím. Így a megadott rossz e-mail címre próbálja a rendszerünk továbbítani a visszaigazolást. Ezt általában 1-2 napon belül észleljük és telefonon egyeztetünk e-mail címet.
2. Megrendelésnél nem nyomta meg a rendelés elküldése gombot. Ebben az esetben valóban nem jelenik meg rendszerünkben a megrendelés. Ilyenkor nem érkezik be hozzánk adat.
3. Levelező rendszere levélszemét vagy SPAM-ként kezeli az általunk küldött e-mailt. Amennyiben nem kapja meg a visszaigazoló e-mailt a rendeléséről, kérjük, ellenőrizze a levelezőrendszere levélszemét mappáját.
3. Miért nem kaptam e-mailt a csomagfeladásról?
Levelező rendszere levélszemét vagy SPAM-ként kezeli az általunk küldött e-mailt. Amennyiben nem kapja meg a visszaigazoló e-mailt a rendeléséről, kérjük, ellenőrizze a levelezőrendszere levélszemét mappáját.
4. Miért nem tudom elküldeni a megrendelésemet?
Ha nem tudja elküldeni a megrendelését, mert a rendszer nem engedi túl az adatlap kitöltésén, akkor valamely kötelezően kitöltendő mező hiányzik vagy hibás formátumú a megrendelőn.
5.Mikor kapom meg a megrendelt terméket?
A szállítási idő a raktáron lévő termékekre: 1-5 munkanap (a gyakorlat szerint 2 munkanap). Amelyik terméknek ettől eltér a szállítási ideje, azt az adott termék mellett jelezzük. Raktáron esetleg nem lévő termékek vásárlása esetén, telefonon tájékoztatjuk a vevőt a szállítási határidőről.
6.Honnan fogom megtudni, hogy feladták a csomagomat?
Mikor a csomagot átadjuk a futárszolgálatnak, akkor a vásárlóinknak a megrendelésben feltüntetett e-mail címre küldünk egy értesítést a csomag várható napjáról. Ebben az e-mailben feltüntetjük a futárszolgálat telefonszámát és a csomag hivatkozási számát, mellyel a szállítás napján érdeklődhetnek a futárszolgálatnál a szállítás pontos várható időpontjáról.
Amennyiben telefonon adta le megrendelését és nem rendelkezik e-mail címmel, abban az esetben munkatársunk telefonon értesíti a feladás megtörténtéről.
7.Mennyi garancia van a termékekre?
Az általunk forgalmazott minden műszaki termékre minimum 1 év garancia van, amennyiben ennél több garancia vonatkozik a termékre, azt lehetőség szerint a termék leírásában feltüntetjük. A termékek hivatalos szervizének elérhetősége általában rajta van a garancia papíron, de ha nem találja, akkor vegye fel munkatársunkkal a kapcsolatot, hogy a megfelelő szervizbe irányíthassa Önt.
8.Hogyan tudom érvényesíteni a garanciát?
A meghibásodott termékeket el kell juttatnia a hivatalos márkaszervizbe, a lepecsételt garanciapapírokkal együtt.
9.Van-e üzletük, ahová bemehetek kipróbálni vagy megvenni a terméket?
Természetesen, Siklóson
10.Van-e lehetőség a személyes átvételre?
Személyes átvételre természetesen biztosítunk lehetőséget, ilyen esetben a megrendelésnél kérjük jelezze ilyen jellegű szándékát és amint beszerzésre került a megrendelt termék, felvesszük Önnel a kapcsolatot és megbeszéljük, hogy hol és hogyan juthat hozzá a megrendelt áruhoz.